חיזבאללה : אלפי קוב בטון מ-600 משאיות. תיעוד איטום מנהרת חיזבאללה / ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל.

חיזבאללה : אלפי קוב בטון מ-600 משאיות. תיעוד איטום מנהרת חיזבאללה / ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל.. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. בתוך כך, בלבנון דווח כי הצבא שחרר את משגרי הרקטות של חיזבאללה, שנעצרו לאחר הירי לישראל. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני.

אפשר שישראל ורוסיה נמצאות בנתיב התנגשות בסוריה ‫←. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. איך חיזבאללה קשור לכל הסיפור? חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי.

הראש של חיזבאללה בגולן
הראש של חיזבאללה בגולן from images1.ynet.co.il
חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. איך חיזבאללה קשור לכל הסיפור? מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. נראה לפיכך שעל ארהב להבהיר לממשלה הלבנונית. ארגון חיזבאללה מתעקש להגיב נגד ישראל למרות שהוא יודע כי מותו של פעיל הארגון לא היה מכוון מצדה, הוא מנסה להראות כי המצב הכלכלי הקשה בלבנון לא משפיע על מדיניות ההרתעה שלו מול ישראל וכי הוא איננו חושש מישראל. בתוך כך, בלבנון דווח כי הצבא שחרר את משגרי הרקטות של חיזבאללה, שנעצרו לאחר הירי לישראל.

והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם.

ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה. חיזבאללה פרסם הערב (חמישי) תיעוד של שיגור הרקטות שבוצע בשעות הבוקר מלבנון לעבר ישראל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית. איך חיזבאללה קשור לכל הסיפור? Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. חיזבאללה פרסם הערב תיעוד של שיגור מטח הרקטות מדרום לבנון לעבר אזור הר דב שבצפון ישראל, סמוך לגבולות עם לבנון וסוריה. אפשר שישראל ורוסיה נמצאות בנתיב התנגשות בסוריה ‫←. תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה.

החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. חרב השתמש בקשרים שלו עם חיזבאללה בשביל להבריח את הסמים למזרח התיכון ואירופה ולהלבין את הכספים. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. נראה לפיכך שעל ארהב להבהיר לממשלה הלבנונית.

דובר צה"ל: "חיזבאללה עשה פיגוע אבל לא מימש את מטרתו - הישג ...
דובר צה"ל: "חיזבאללה עשה פיגוע אבל לא מימש את מטרתו - הישג ... from www.jdn.co.il
נראה לפיכך שעל ארהב להבהיר לממשלה הלבנונית. התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. איך הצליח ארגון חיזבאללה בלבנון — באמצעות ערוץ הטלוויזיה המזוהה איתו, אל־מיאדין — לראיין את שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, את חכ ציפי לבני, את אלוף (במיל') חכ איל בן־ראובן ואת תומר ויינברג, שנפצע ברכב הסיור שממנו.

תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון.

מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. חרב השתמש בקשרים שלו עם חיזבאללה בשביל להבריח את הסמים למזרח התיכון ואירופה ולהלבין את הכספים. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. בתמורה לעזרה של חיזבאללה, 12% מהרווחים של חרב הועברו לארגון. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. יצויין, כי בשנה הבאה צפויה להתעורר ביתר שאת המתיחות בענין מול חיזבאללה, בשל הכוונה להתחיל העבודה על אתרי הקידוח הצפוניים יותר במים הכלכליים של. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה. צהל חצה את הגדר בקרבת העיירה מיס. by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון.

מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם.

מלחמת דגלים: חיזבאללה ממשיך להתגרות בצה"ל בגבול לבנון ...
מלחמת דגלים: חיזבאללה ממשיך להתגרות בצה"ל בגבול לבנון ... from img.wcdn.co.il
אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב. Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם.

Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена.

הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. חיזבאללה ואיראן מנסים ליצור קרע בין ישראל ל #דרוזים בלבנון ולירות ללא בושה מאתרים הקדושים להם. איך חיזבאללה קשור לכל הסיפור? במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי. חיזבאללה פרסם הערב תיעוד של שיגור מטח הרקטות מדרום לבנון לעבר אזור הר דב שבצפון ישראל, סמוך לגבולות עם לבנון וסוריה. אפשר שישראל ורוסיה נמצאות בנתיב התנגשות בסוריה ‫←. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל. נראה לפיכך שעל ארהב להבהיר לממשלה הלבנונית. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. איך הצליח ארגון חיזבאללה בלבנון — באמצעות ערוץ הטלוויזיה המזוהה איתו, אל־מיאדין — לראיין את שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, את חכ ציפי לבני, את אלוף (במיל') חכ איל בן־ראובן ואת תומר ויינברג, שנפצע ברכב הסיור שממנו.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook